7 mei 2015 - Kennismaking met zeer straffe ploegen

7 mei 2015 - Centurion, Zuid-Afrika

Dag 8

We begonnen de dag weer vroeg met een goed ontbijt en vertrokken opnieuw richting de Coca-Cola Dome. We zette alles klaar en oefenden nog een paar keer op de oefentafels voor we begonnen aan onze 2de wedstrijd. De tweede wedstrijd ging, maar het was niet zo denderend. Na een goed uur begon onze derde wedstrijd. We riepen onze slogan nog eens en begonnen eraan. De derde wedstrijd was niet zo goed. Gelukkig was onze eerste wedstrijd gisteren de beste!! Met 328 punten waren we 17de van de 43 teams, wat natuurlijk super goed is op een Internationaal tornooi! (even tussendoor: de eerste haalde 731 punten) Na 4 uur wachten was de prijsuitreiking. We kregen een mooie medaille als aandenken van onze fantastische belevenis. We zijn dan vertrokken richting restaurant om onze prestatie te vieren en om te eten natuurlijk hé. Na een gezellig avondje zijn we weer vertrokken richting de B&B.

Als coaches plaatsen we ook voor het eerst iets op deze blog. We zijn super trots op wat deze FLL Bikers hebben gepresteerd. Wat zo'n gasten op hun 14 à 15 jaar al realiseren, straf! We willen ook Gerben en Niels niet vergeten te bedanken op het thuisfront, want het is ook mede dankzij hen dat we dit konden en mochten beleven. Morgen nog een dagje genieten van de plaatselijke cultuur in Soweto en deze 10-daagse op een mooie manier afsluiten met een heerlijke braai! Maar dat lees je natuurlijk morgen nog allemaal...

En by the way, nog steeds valiesloos...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Otto:
    goed gedaan !!!!

geniet noch van de laatste dag ☻☺
  2. Marc Ebraert Snackmobiel:
    7 mei 2015
    Een prachtig resultaat. Hier kunnen jullie alleen maar positief over zijn. Super gasten
  3. Mara Tine Eva en ANN:
    7 mei 2015
    Proficiat met dit mooi resultaat .
    Inderdaad een super belevenis !
    Benieuwd naar nog meer verhalen van jullie indrukken bij thuiskomst , geniet morgen nog volop!!
    En vooral veilige vlotte vlucht terug ! ( met alle koffer mee..)
  4. Kristien Feryn:
    8 mei 2015
    Prachtige prestatie! Knap werk geleverd! Geniet nog met volle teugen van jullie laatste dagje!
  5. De neef els:
    8 mei 2015
    Super gedaan!!!!de belgen zijn fier op jullie en wij vooral.
    Die levenservaring geraak je nooit meer kwijt!
    Bedankt leerkrachten allemaal en directeur voor dit mogelijk te maken,ook die op thuisfront want ook zij werkten mee!.!!
    Geniet vandaag nog en voorzichtig he
  6. Hot Chili:
    8 mei 2015
    Super gedaan geniet maar nog
  7. Gorlias Marleen:
    8 mei 2015
    proficiat jullie hebben dat super goed gedaan. Wees maar fier op zo een prestatie. je moet het toch maar doen naar een ander continent gaan om daar een wedstrijd te spelen tegen de beste van de wereld en op plaats 17 eindigen en zo een prachtige medaille meebrengen naar huis.Geniet van jullie laatste dag en laat alle stress maar los.Wij zullen jullie met open armen thuis opvangen en een mooier moederdag geschenk is er niet dan je kind stralend van de trein zien stappen en weten dat ze de tijd van hun leven hebben gehad.
    een grote DANK U WEL aan allen die hun droom helpen verwezelijken hebben
  8. Anja:
    8 mei 2015
    super, geniet er nog maar van , dat hebben jullie verdiend