5 mei 2015 - kennismaking met de wereld

5 mei 2015 - Centurion, Zuid-Afrika

Dag 6

Vandaag konden we tot 8:30 slapen. Daarna stond er een ontbijtje voor ons klaar. We zijn dan vertrokken naar het winkelcentrum waar we eten en alles wat daar bij hoort kochten.  Na het winkelen hebben we een terrasje gedaan en terug gekeerd naar huis. We hebben buiten op het terras gegeten en genoten van de zon. Na het eten hebben we alles klaargemaakt om te vertrekken naar de coca-cola dome. Eens we daar aankwamen werden we hartelijk ontvangen  en naar onze stand geleidt. We hebben alles klaargemaakt voor de GROTE DAG morgen. Na het klaarzetten zijn we met een paar teams op de foto gegaan en hebben alles een beetje gaan verkennen. Er waren onder andere teams uit Brazilië, Turkije, Mexico, Jordanië, Israël, Japan, Italië, Nederland, Duitsland, Zuid-Afrika,... Toen was het moment aangebroken dat de teams werden voorgesteld. Wij waren het derde team van de 45 die werden voorgesteld. We werden begroet in het Nederlands en liepen op (met al onze attributen erbij natuurlijk want we moeten ons toch laten zien he!!)

Na het voorstellen van de teams werden we opgewarmd voor het feest die daarna uitbarstte. We hebben gedanst en plezier gemaakt en zijn dan weer vertrokken richting de B&B waar mr. D'alleine en mr. De Wyngaert verse spaghetti maakte voor ons. nu nog alles voor de laatste keer oefenen want morgen is het zover. Dan gaan ze voor het eerst gehoord hebben van België!! We zullen het onderste uit de kan halen om een prijs of misschien wel meerdere prijzen in de wacht te slepen!!

En nog steeds geen nieuws van mr. D’alleine zijn valies maar als we terug kwamen van de coca-cola dome lagen zijn kleren vers gewassen en gestreken op zijn bed.

PS: de kleren van mr. De Wyngaert spanden zo hard dat de knopen ervan af VLOGEN!!! :p

1. Marc Ebraert Snackmobiel:
    5 mei 2015
    Ale, weer een superdag, en veel succes morgen op de grote dag.
  2. De neef els:
    5 mei 2015
    Wij duimen allemaal mee voor de grote dag!!!.
    Laat ze daar maar eens zien en horen wie de belgen zijn!
    Jullie hebben attributen genoeg mee,zorg dat jullie uitblinken
    Wij zullen meezingen waar is da feestje,hier is da feestje
    Hou ons op hoogte!!
  3. Lut Jonckheere:
    5 mei 2015
    We twijfelen er hier niet meer aan: morgen wordt het sowieso een fantastische dag. Veel succes!
  4. Gorlias Marleen:
    6 mei 2015
    nu jullie de sfeer opgesnoven hebben en weet hoe het er aan toe gaat zijn jullie voorbereid. lekker gedanst en plezier gemaakt en nu er tegen aan. jullie gaan dat super doen. Ze zullen weten waar die belgen zitten en dat ze met jullie rekening moeten houden.We staan allemaal achter jullie. zorg dat je er plezier aan beleeft en laat weten of we met een grote vrachtwagen moeten komen om de prijzen op te halen en eventueel een verloren geraakte valies.
  5. Axel Storms.:
    6 mei 2015
    Super leuke blog .
    We volgen en suporteren jullie van harte.
    Succes !!