30 april 2015 - De verloren valies

3 mei 2015 - Entabeni Game Reserve, Zuid-Afrika

Vroeg uit ons bed om te vertrekken op zaventem. We checkten in en gaven onze bagage af. Dan zochten we onze weg door het doolhof en zagen regi daar staan. Dan hebben we nog even moeten wachten voor we konden opstappen.

Eens we opgestapt waren was het heel spannend  want drie van de vier had nog nooit gevlogen. We stegen op en voor we het wisten waren we al in Nederland. Eens in Nederland moesten we heel snel naar het vliegtuig. Eerst moesten we nog door de paspoort- en bagagecontrole. Dan was het een eindje lopen naar de gates.

Daarna stapten we op en installeerden we ons en lazen een boek voor Nederlands (voorbeeldig!!!) of keken een filmpje. Na een lange tocht kwamen we toe in Johannesburg. We stapten af en gingen naar de bagage gaan kijken. Iedereen haalde zijn valies er af behalve Mr. D’alleine die nog had gezegd dat Adriaan zijn koffer in Amerika zat. We hebben nog even aan een balie gewacht en dan zijn we vertrokken naar ons hotel.

Toen we daar aankwamen gingen we de sleutel halen en installeerden ons in onze kamers.

1. De neef els:
    3 mei 2015
    Oei hopelijk komt ze nog terecht
    En nu kunnen jullie aan het avontuur beginnen