9 mei 2015 - Afscheid van Zuid-Afrika

9 mei 2015 - Soweto, Zuid-Afrika

De laatste dag

We konden vandaag uitslapen maar iedereen was al redelijk vroeg wakker. We hebben ons klaargemaakt want we gingen gaan picknicken in een dierenpark. Eenmaal daar aangekomen moesten we weer een paar papieren invullen en kon de pret beginnen. We hebben eerst even rond gereden en hebben een paar dieren gezien. Onderweg zijn we dan gestopt om te picknicken. We hadden een hele boel lekkers meegekregen van de bazin van de B&B. Toen we klaar waren met eten gingen we eens langs een padje naar beneden om te kijken naar een groot meer. Plots hoorden we een gebrom en toen we goed keken zagen we een nijlpaard in het water. We keken dan nog eens rond of we nog andere dingen zagen en ja hoor, we zagen voor onze neus super grote meervallen!! We hebben dan alles ingepakt en hebben onze tocht weer verder gezet. We hebben nog een paar zebra's en andere rare dieren gezien. Maar het leukste was toch toen mr. De Wyngaert aan het slippen was in het zand!! We hebbben ook met onze schuifdeuren open gereden zodanig we alles goed zagen. Er waren ook mensen die het leuk vonden om iemand anders zijn schoenen uit de auto te smijten.

We zijn dan doorgereden naar het winkelcentrum om nog een paar kleine dingetjes te gaan halen. Onder andere een broek,hemd en trui voor mr. D'alleine zodanig dat hij proper naar huis kan!

Na het winkelen zijn we terug naar de B&B gegaan om alles in te pakken en op orde te zetten want ons avontuur zit erop!! :(

Rond 19 uur vertrekken we richting de luchthaven, en om 23:15 stijgen we op.

Dit was voorlopig het laatste verhaal op onze blog. Dank u om ons zo enthousiast  te volgen in ons avontuur van Zuid-Afrika!

Het was een fantastische ervaring, één om nooit te vergeten!!

We willen ook mr. D'alleine en  mr. De Wyngaert bedanken om zo goed voor ons te zorgen. (met momenten toch...)

1. Marc Ebraert Snackmobiel:
    9 mei 2015
    Ale, nog een fantastische afsluiter, en de valies van mijnheer D'alleine was snel gemaakt zeker, hehe.
    We kijken er naar uit om jullie terug te zien, veilig reis terug en tot morgenmiddag in Brugge
  2. Frederick:
    9 mei 2015
    Hupla, aankomen op de luchthaven en wat staat daar op mij te wachten: m'n bagage!! Dat wordt leuk uitpakken thuis.
  3. De neef els:
    10 mei 2015
    Ale het was een mooie afsluiter van een schitterende reis!!!!
    Sla deze reis maar op jullie harde schijf,je zal er nog veel naar teugkijken en aan denken.je zal het zelfs doorvertellen aan jullie kids.en elke keer dat je iemand ga zien van de 6 ga je alles herbeleven.wij kijken er naar uit om jullie terug te zien!!!
  4. Lennart:
    13 mei 2015
    Hoi FLL Bikers, van harte gefeliciteerd met de goede prestatie die jullie in Johannesburg hebben neergezet! Bedankt ook voor jullie steun bij onze wedstrijden.
    Leuk om jullie reisverslagen te lezen. (Een beetje jammer alleen van de koffer...)
    Als fotograaf van het Nederlandse team heb ik heel wat foto's gemaakt en uiteraard ook van jullie team. Ik stuur ze met alle plezier naar jullie toe. Laat maar weten naar wie ik ze kan opsturen.